24 Mayıs 2013 Cuma

Geciken Gratis Anneler Günü İndirimi Yazısı

Herkese Merhabalar..

Anneler günü geldi de geçti çoktan ancak ben zamansızlıktan, sınavlardan, hastalıklardan bi türlü bu yazıyı yazamadım. Sevdigim blogları hızlı hızlı okuyorum ancak yazıları hazırlamak gerçekten çok zaman alıcı bi işlem. Fotograf düzenimi hala oluşturamadım mesela. Arka plan olayını da tam halledemedim ne yazıkki.

Neyse bukadar yakınmalardan sonra sizleri fotograflarla başbaşa bırakıyorum




Benri pamukların aslında büyük kare olanlarından istiyordum ancak onları silip süpürmüşler resmen=) Disk pamuklar zaten ihtiyaç bol bol bitiyor o yüzden stok yapmak istedim. Kim sepetimde gördüyse yerini sorup bi bukadar da onlar alıp bitirdiler standı=) Makyaj temizleme çubukları ise makyajın yanısıra tırnak kenarlarına bulaşan ojeleri çıkarması konusunda ümitliyim ondan.

The Balm ürünleri bu indirimde Gratis'e gitmemin amacıydı zaten. Uzun zamandır istedigim paletti Balm Jovi paleti. Performansı ve kalitesinin şahaneliginin yanında zaten almak istedigim ürünlerin içinde oluşu cazibesini arttırdı. En çokta ismine vurgunum. Bi Jon Bon Jovi dinleyeni olarak paletin bu isimden ilham alınması çok mutlu etti beni. İçindeki her bir farın isimleriyse diger rock gruplarının isimlerinden oluşuyor. Paletin incelemesi bloglarda olarca kez yapıldı ancak bir de daha sonra ben yapacagım=)

Hot Mama ise benim ilk içinde şeftalilik barındıran allıgım. Tüm allıklarım pembe veya bronz tonlu olunca bu aralar da şeftali tonlu allıklara takınca bunu aldım. Diger allıklarını da alıcaktım hazır bukadar güzel fiyatlara inmişken ancak dedigim gibi elimde çok fazla pembe tonlu allıklar olunca almak istemedim. Balm jovi paletin içindeki pembe allıkta Frat Boy zaten. Balm'ın yeni çıkardıgı şuan sadece yurt dışında satılan allıklarında gözüm. Burada satılmaya başlansın onlardan almak istiyorum.



The Balm makyaj bazı da %50 indirimle süper bi fiyata gelince sepetimdeki yerini aldı=) Missha'nın makyaj bazını merak ediyordum bu bittiginde onu denemek istiyorum.
Hot Mama %50 indirimle 13.5 tl
Balm Jovi Paleti %50 indirimle 30 tl
Time Balm %50 indirimle 16 tl

Bir de şu güzellige bakarmısınızzzzzzzzzzz =)) Nasıl almazdım ben bunuuuu =)





Gördügüm an vuruldum=) Baykuşlu ne varsa toplayıp alıyorum zaten. Bişey bende takıntı haline gelip uzun süre sevince bisüre sonra bıkıyorum ama bu biraz uzun sürdü. Aynı şarkıyı 1500 kere dinleyip uzun bisüre duymaya bile tahammül edememem gibi.

Kreminden çok beklentim yoktu kutusuna vurulup almıştım iyiki de öyle yapmışım. Nasıl bi gül kokusu nasıl bi gül kokusu var anlatamam. Eger gül kokusunu seven biriyseniz seviceksinizdir bu kremi ancak ben tahammül bile edemiyorum. Ancak kremin yapısı oldukça güzel. Kolay sürülüp kolay emiliyor elde yapış yapış bir his bırakmıyor. Fiyatı 9 tl den %40 indirimle 5 tl ye düştü sanırım.




Maybeline gel eyeliner da bir diger merak ettigim üründü ancak essence den aldıgım likit eyelinerdan okadar memnunum ki (daha sonra detaylı yazısını yazacagım) bunu merak ettigimden aldım.

Yüz maskelerinde ise bezelyeli olan Kore'ye aitmiş. Kore kozmetigine olan düşkünlügümden Gratiste bulabildigime çok sevindim fiyatıda 1-2 tl gibiydi.


Benim aldıklarım bunlardı siz neler aldınız? Aldıklarım içinde kullandıgınız memnun kaldıgınız ürünler hangileri?


Sevgilerimle...








4 yorum:

  1. Ooo aldıklarını güzel günlerde kullan baykuşlu krem çok şirin ama yapısının nasıl olduğunu bilmediğim için almamıştım sırf kabı için para vermek istemedim.

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızına hayran kaldım canım=)Çok teşekkür ederim. Baykuşlu kremin yapısı çok ince. Özellikle yaz günleri için ideal bence. Kışın kuru elleri kurtarmayabilir ama bahar ve yaz aylarında kullanılabilir. Bir de dedigim gibi kokusu yogun gül kokusu bunu da göz önünde bulundurmak lazım. Ama sanırım sen gül kokusundan hoşlanıyorsun öyle okumuştum=) Ben sırf kabı için aldım kremi bitirebilirsem içine kendi kullandıgım kremleri koyup kullanıcam=)

      Sil
    2. İyi bir takipçiyimdir heryerdeki yazıları,özellikle alışveriş yazılarını ve uygun fiyattaki ürünlerin yazılarını büyük zevkle okurum :)Hımm...ozaman bir başka indirimde alırım bendeki krem stokları biterse tabi:]Hemen emilen ince yapılı kremleri seviyorum ama cıvık su gibi kremlerden hoşlaşmıyorum,evet gül kokusuna bayılırım ama içine başka bir koku karıştırılmayan gül kokusu olucak.Bak mantıklıymış oda bittikden sonra krem koyup kullanmak zaten minicik birşey kolay taşınır birde baykuş şans getirir diye biliyorum inşallah sanada şans getirir (:

      Sil
    3. Ozaman dogru adrestesin aldıgım ürünü alabilecegim en uygun fiyata almaya çalışan biriyim=) Sanırım bu krem tam senlik bir krem ince yapılı kolay emilen yapış yapış bir his bırakmayan su kıvamında olmayan ve içine başka bir koku karışmayan bir krem =)Evet at çantaya taşı veya dekorasyon amaçlıda kullanılır odanın bir köşesinde. İnşallah getirir iyi dileklerin için çook çok sagol=)

      Sil