3 Nisan 2013 Çarşamba

Buycosmo.com Alışverişim

Herkese merhaba.. 
Blogumu açtıgımdan bu yana kalakaldım öyle bir çok alışveriş yapmış olmama ragmen nerden nasıl başlıycagımı bilemedim heyecanlandım =) ama artık başlamanın vakti geldi. Buycosmo alışverişimi anlatmakla başlayayım dedim  epeyde karlı oldu benim için bu alışveriş. Essence'den denemeyi istedigim çok ürün vardı gratise gidip stanttaki fiyatları daha pahalı olunca burdan alayım dedim parmex asetonun 200 ml ligini buluncada pek bi sevindim stokladım hemen. 125 ml bulunuyor ama 200 ml lik bulunmuyor her yerde. İlla 200lük olucak yanii =)) Sitede 50 Tl üzerine alışverişte kargo ücreti ödenmiyor. Bu benim için önemli bir unsur bu açıdan hoşuma gitti. En azından şehrinde gratis olmayanlar buradan online alabilirler essence ürünlerini. Ben olmasına ragmen daha ucuz buldugum için tercih ettim.Ayrıca Buycosmo bildigim kadarıyla cosmostore'un online sitesi. Kocaeli'de oturanlar bilir yürüyüş yolunda ve İstiklal caddesinde mağazaları var.Ürünleri toplu halde yayınlıyorum ancak ileriki günlerde her birini detaylı olarak tanıtacagım bazı ürünleri net fikir verebilmek amacıyla uzun süre kullanıp öyle yorumlamayı düşünüyorum. 







Evet görüldügü gibi ürünlerin hepsi koruma poşetleriyle geliyor. Böylece göndermek istediginiz ürünü poşetinden çıkarmadan iade ediyorsunuz. Güzel bir uygulama. Ancak ürünü çıkarıp bakıp tekrar 
poşetin bandını yapıştırmak çokta zor degil aslında daha ince bir poşet kullanılsa bu mümkün olmıycaktır. Ama neyse ürünlerinde hepsi koruma bantlı zaten.






Bir de poşetlerinden çıkartıp fotograflamak istedim toplu şekilde.
Essence my base i turunculu olanı almışım ne yazıkki farkında olmadan o konuda çok üzüldüm gerçekten çünkü aydınlatıcı olarak kullanmayı istiyordum tüm yaz boyu. Neyse bidahaki alışverişe artık. Fiyatı 3.5 TL

Essence Clear&matt fondotenin ise 2 rengini de aldım ne olur ne olmaz diye  01 porcelain  02 honey iyi de yapmışım cünkü essence fondotenlerinde renk sıkıntısı var acık rengi tam açık degil orta renkleri de koyu oluyor benim için. Fiyatı 3.5 TL


Essence Fix&matte transparan pudra da çok merak ettigim ürünler arasındaydı begenilen bir ürünmüş görücez artık. 3.5 TL


Essence forget it 3 in 1 concealer ise yeşil pembe ve bej renginden oluşuyor. Fiyatı 3.5 TL


Essence I love runway highlighter: My base i yanlış alınca en azından bunu aldıgıma sevindim işlevselligini suan bilmiyorum ama bi aydınlatıcı delisi olarak çok merak ediyorum. Fiyatı 3.5 TL


Essence liquid eyeliner: Aslında jel eyeliner sürmeye daha yatkın elim ancak likite de alışmak istiyorum oyüzden aldım. Bir de göz kapagında çizgilenme yapmıyor diye okumuştum Fiyatı 8.5 TL


Essence jel eyeliner fırçası: Elimde 3 4 tane jel eyeliner fırçası olmasına ragmen denemek istedim fiyatı da uygundu 3.5 TL


Flormar Quartet Eye Shadow 403 bu gerçekten çok güzel bir far paleti daha önce kahve tonlarında olan 401 numaralı palet elimde oldugu için güvenerek aldım. Yeşil tonlarında harika bir far paleti Fiyatı 11 TL idi sanırım.

Flormar makyaj temizleme mendilleri çok çabuk tükenenlerden oyüzden fiyatı uygun diye aldım bilmiyorum ilk kez kullanacagım. Fiyatı 1.75 Tl idi sanırım


Duru duş jeli lilyumlu çok hoş bir kokusu var. Fiyatı 3-3.5 Tl 


Ve Parmex asetoooonn seviyorum ben bunu yaaa çok fazla oje süren nail artlar yapan biri olarak asetona bolca ihtiyacım oluyor. Normalde nar çiçegi kokulusunu kullanıyorum ancak hanımelilisini yollamışlar sorun degil sık tüketiyorum zaten. Fiyatı 2.5 TL 


Siteye ulaşmak için tık tık 

Ürünlerin detaylı anlatımlarını önümüzdeki günlerde paylaşacagım.


Sevgiler..


Not: Ürünleri kendi paramla almış olup firmayla bir baglantım yoktur.
          

11 yorum:

  1. Fondöten yorumlarını merakla bekliyorum.
    Hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda sizin için yazacagım detaylı bir şekilde. En verimli sonucu elde etmeye çalışıyorum şimdilik =)

      Sil
  2. gule gulr kullan tqtlim..ben de son yazimda buycosmo alisverisimi anlattim. gercekten karli oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan çok renkli bir kişiliğe benziyorsun çok sevdim ve geldim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim öyle görmeniz de çok mutlu etti beni =))) ayrıca hoş geldiniz =)

      Sil
    2. Hoş buldum gerçekten çok naziksiniz benim bloğada beklerim beğenirseniz eğer izlemenizi çok isterim.
      Sevgiler ★

      Sil
    3. Hemen geldim takibe aldım=)) benden de sevgiler=)

      Sil
  4. gülü güle kullan :) bende bu siteden alışveriş yapmıştım memnun kaldığım bir site oldu :)
    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim=) seninde memnun kalmana sevindim ben sanırım yakın zamanda tekrar alışveriş yapacagım=)

    YanıtlaSil
  6. Daha once alisveris yapmadim ordan ama sayende fikir edinmis oldum ve hepsini tek tek paketlemeleriden onem verdikleride belli oluyor. eline saglik :)

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Sitenin baglı oldugu magazayı da bildigim ordan çoook kez alışveriş yapmış oldugum için ben güvenerek aldım tavsiyede edebiliyorum yuzden canım. Evet paketleme de oldukça güzel.. Elbette hemen geliyorum=)

    YanıtlaSil