16 Kasım 2012 Cuma

Merhabalaaarrrr =)

Merhabalaaaaarrrr =)

Bu ilk yazım inanılmaz derecede heyecanlıyım bu yüzden. Blogları geç keşfetmiş biri olarak uzun bir süre sadece okudum. Muhteşem keyif aldım. Memnun kalmadıgım ürünleri blog sayfalarında da görünce demek ki bitek ben memnun kalmamışım diye sevindim. Ama çok begendigim ürünlerin bloggerlar tarafından sevildigini görünce de bi okadar sevindim. Ama baktım benim de anlatıcaklarım var paylaşacaklarım var ben de katılmak istedim.

Hayata dair tüm paylaşımlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Belki biraz karışık olucak ama ne ararsanız bulabileceginiz bi sayfa olmasını istedim. Aldıgım kozmetikler, kullandıgım ürünler, okudugum kitaplar, izledigim filmler, gezdigim şehirler, yaptıgım tırnak çalışmaları... Paylaşabildigim kadar paylaşmak istiyorum dilerim keyif alırsınız sizler de.

Blog adıma gelince benim için çok özel bi anlamı vardır. Blog açmaya karar verdigimde adının bundan başka olmasını düşünemedim bile. Hayatta bazı şeyleri çok erteleriz. Tereddütlerimiz korkularımız hep engel olur bi şekilde.  Bana bu söz çok dogru bi kişi tarafıdan ve dogru bi zamanda söylendi. Bazende fazla sorgulamadan hayata geçirmek gerektigini farkettirdi. Blog açmak gibi bir düşüncem yoktu ama dedim ki; ''Denemeden bilemezsin'' Böylece bizzat denemiş oldugum herşeyi sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Hoşgeldiniz bloguma ^.^




4 yorum:

  1. Hoşbuldum =))) Ayarlar konusunda acemi oldugum için spam yapmıs sanırm yeni farkedip düzelttim=)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin.Profil resmin çok dikkat çekici.Hayırlı olsun blogun.

    YanıtlaSil
  3. İkinci gelen yorum bu bana inanılmaz sevindim buna =) Çok ama çok teşekkür ederim. Sizinde blogunuz çok hoşmuş takipçiniz oldum=)

    YanıtlaSil