27 Aralık 2016 Salı

Atasun Polarize Güneş Gözlükleri


Çeşit çeşit güneş gözlüklerini kim sevmez ki? Hele ki yazın güneşin yoğun ışınlarından korunmak için sürekli kullanıyoruz. Hele ki biz kadınların en kullanışlı aksesuarı haline de geliyor. 
Peki ya kışın? Kışın kaçımız kullanıyoruz güneş gözlüğünü. Ben çok ihmal ediyorum neyazıkki. Oysa güneşin görünmeyişi onun olmadıgı anlamına gelmiyor. Gene ışınlarını yeryüzüne yansıtıyor. Heleki kar yağdığında yerdeki kar yansıyor. Özellikle outdoor sporlarıyla uğraşanların kışında gözlük özellikle polarize gözlük kullanması gerekiyor. 











Kışın araba kullanırken polarize güneş gözlüklerinin önemi çok büyük. Karlı veya ıslak zeminlerde parlayıp gözü alan zeminlerden korunmak için gözlük kullanılmalı. Böylece zamanla oluşabilecek katarakt gibi rahatsızlıkları en aza indirmiş oluyor.









Gözlüklerde benim en çok tercih ettiğim cam rengi kahverengi oluyor nedense. Daha rahat gördüğümü düşünüyorum sanırım. Siyahlar daha keskin geliyor. Ama dış görünüş olarakta onlar daha güzel duruyor sanki karar veremiyorum :))


Yüzlerce çeşit için buraya tıklayın


Siz nasıl modellerden hoşlanıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder