13 Mayıs 2014 Salı

Bir Kelime- TAG





Crocus in Sun blogunun sahibi Çigdem beni bu tag de mimlemiş oldugunu ögrenince hemen yazmak istedim ^.^  Çigdem'in blogu çok yeni ama görselleri okadar hoş ki keyifle okuyorum yazdıklarını.. İlk takipçisi olmanın ayrıcalıgıda var tabii ^.^ 
Unutmamış beni de mimlemiş. Eskiden mimleri sevmiyordum ama okuya okuya alıştım sevmeye başladım sanırım. Bu da benim ilk mimim ^.^

Hadi başlayalım öyleyse...

- Telefonun nerede?
Yanımda

- Partnerin?
Yok

- Saçların?
Düz

- Annen?
Annem

- Baban?
Herşeyim

- En sevdiğin eşya?
Yatağım

- Son gece gördüğün rüya?
Kabus

- Hayalindeki araba?
Mini Cooper

- İçinde bulunduğun oda?
Darmadağınık 

- Korkun?
Yangın

- 10 sene içinde nerede olmak istiyorsun?
Olabildiğince uzakta

- Sen ne değilsin?
Vefasız

- En son yaptığın şey?
Temizlik

- Üzerinde ne var?
Eşofman

- Senin hayatın?
Bomboş

- Moralin?
Bozuk

- Şu an ne düşünüyorsun?
Gitmeyi

- Senin bilgisayarın?
Dell 

- Bira?
Şarap

- Aşk?
Babammm



Sonlara dogru biraz melankoli oldu sanırım aslında buraya bunları yansıtmayı sevmiyorum ama buseferlik böyle oldu..

Çiğdem'e tekrar teşekkür ediyorum ^.^ 

Bu tag i çok kişi yaptı sanırım ama yapmayan varsa bu yazımı okuyupta yapmak isterse ben mutlu olurum ^.^

Sevgiler ^.^


6 yorum:

  1. Çok keyifli senin yazılarını okumak ^.^ Ben teşekkür ederim canım ^.^
    Nice mimlerimize ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy teşekkür ederim canım benim ^.^
      Aynen sevmeye başladım ben artık nice mimlerimize ^.^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ İlk erkek okuyucum sizsiniz sanırım bi mutlu oldum ben de ^.^

      Sil
  3. Ay bunu bende yapayım nolur çok sevdim:)))

    YanıtlaSil