1 Şubat 2014 Cumartesi

Fikri Mühimim ben ^.^



Aslında geleli epey oldu ama ben her zamanki gibi ancak yazabiliyorum. Fikri Mühim benim çok sevdiğim bir oluşum. Böyle bir mantığın Türkiye'de oluşu sevindiriyor beni. Çünkü amacı size denemeniz için ürün gönderiyor oluşu. İlk kez kullandıgınız bir ürün geldiğinde satın almadan fikir sahibi olmuş oluyorsunuz beğendiğinizde hem gönül rahatlığıyla yakınlarınıza tavsiye edebiliyor hem de ilk deneyen kişilerden biri olma ayrıcalıgını yasıyorsunuz.
Bu sefer gelen hemen hemen her evde bulunan Nescafe. Hatta öyle dilimize yerleşmiş ki 'kahve içer misin?' diye sormuyoruz da 'Nescafe içer misin?' diyoruz. Peçeteye Selpak gibi:) Markaları ürün haline getirmişiz aslında. 




İşte böyle harika bir 2 li 2 paket geldi. 2 kutu göndermelerinin sebebi ise biri bizim diğeri sevdiklerimizle içebilmemiz için.

Kafein tüketemiyorum ama ben. 1 bardak kahve inanılmaz bir çarpıntı yapıyor bende. Ama kahveyi de çok seviyorum. Eeee napıyorum kafeinsiz kahve içiyorum ^.^ Süt tozu vazgeçilmez benim  için sade içemiyorum çünkü. Aslında ben Caffee Mate Light kullanıyorum %70 yagı azaltılmıştı sanırım onun. Normalde light ürünler tercih eden biri degilim ama süt tozunda onu kullanmak içimi biraz daha rahatlatıyor sanki. Ama bu gelen küçük paketler anında bitti=)) Kahvenin tadını bozmadan yumusatıyor o yüzden benim için vazgeçilmezler. Nescafe Classic ise gelen misafirlere ikram edildi. Zaten bilindik bir tat severek içilip bitirildi. 

Keşke böyle sistemler daha çok çoğalsa degil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder